10 nov zoutwedstrijd

Samen met mijn zoon op tijd vertrokken richting Zoutelanden, daar aangekomen rond 13.00 uur richting strand gegaan met vlaggen en nummers op zak.

Eenmaal boven zagen we dat het weer zover was, heel het strand stond vol met vissers. Fijn dat je wedstrijden aanvraagd en nog goed gekeurd worden ook voor deze plaats. Wat heeft dit nog voor zin.

Nadat iedereen gebeld was afgesproken dat we op het parkeerterein na het voetbalveld zouden verzamelen. Gelukkig wist Eric nog een stekkie 3 Km verder.

Daar aangekomen spullen gepakt en het strand op. Dit viel niet mee om met je viskarretje de trap op te gaan.

Eenmaal op het strand konden we beginnen met vissen. Het weer zag er veel belovend uit. Al snel werden de eerste vissen binnen gedraaid.

Rond 18.30 uur begon het zachtjes te regenen maar al snel ging dit over naar echt regenen.

Rond 20.00 uur zagen de meeste het niet meer zitten en besloten we maar om te stoppen.

Helaas door de regen was het niet mogelijk om de vissen te meten en op kaart te zetten.

Iedereen zou de vis thuis meten en door mailen. Daarna snel naar huis voor een warme douche.

Ik hoop iedereen weer te zien op 15 December voor de laatste wedstrijd.

John