Over ons

"HSV Isover de Glasvis" is in 1966 opgericht onder de naam de "HSV de Glasvis". De vereniging is een bedrijfsgelegenheid die toen nog onder naam Isoverbel is ontstaan. Later werd het bedrijf een bv. geworden en ging het voort als Isover B.V. gevestigd te Etten-Leur. Recent is de naam van de hengel sport vereniging omgetoverd in " HSV Isover de Glasvis"

Veel leden en niet-leden bezoeken de site regelmatig om informatie over de vereniging, de wateren of de hengelsportmogelijkheden op te zoeken. Deze website is overigens in 2007 onstaan door initiatief van een van de leden. De site is in de loop van de jaren aanzienlijk verandert om verbeteringen toe te passen.

De website is sinds mei 2011  verhuisd en eind 2011 live gegaan via de nederlandse hengelsport federatie.