lidmaatschap

Hieronder een bedragen overzicht voor lidmaatschap 2016 :

de kolommen zijn onderverdeelt in Isover leden en Niet-Isover leden.

Isover Leden

bedrag

Niet Isover Leden

bedrag

Werknemers

20,00

Leden ***

Inwonende kinderen

20,00

Uitwonende kinderen ***

Pré Pensioen

37,50

Gepensioneerd (vanaf 65)

26,50

65 jaar en ouder ***

27,00

*** Lidmaatschap is exclusief bootvissen ( € 12,50 per dag ) en forelvissen ( € 5,00 )

Voor de overige in bovenstaande tabel genoemde titels is dit niet van toepassing en dus gratis (bij lidmaatschap inbegrepen).

Voor alle lidmaatschappen met VisPas geldt : - u ontvangt de VisPas - u ontvangt het boek met viswateren.

In 2016 gaan we :

Twee maal bootvissen vanuit Colijnsplaat en eenmaal AVOND bootvissen vanuit Colijnsplaat

Vier zoutwedstrijden (locatie nog niet bekent)

Forelvissen (Loenhout België).

In de agenda 2016 kunt u meer details vinden .

EXTRA VOOR NIET LEDEN (INTRODUCE) !

Bootvissen ,mits de boot niet volgeboekt is . De kosten bedragen € 25 , - (incl. visaas).

Dit dient kontant te worden betaald voordat de boot uitvaart bij de penningmeester van de vereniging.

Voor forelvissen ,mits de vijver niet volgeboekt is, bedragen de kosten € 10,- (incl. aas).

Vooraf en kontant betalen voor aanvang aan de penningmeester.

Een Introducé (of contact persoon) krijgt bericht dat men mee kan met een evenement !  dit vindt plaats na de sluitingsdatum van dat evenement.

Opzeggen

Mocht u besluiten uw lidmaatschap op te zeggen dient dit uiterlijk voor 01 oktober kenbaar te maken bij dhr. Vermeulen  (bestuur) anders wordt u lidmaatschap stilzwijgend verlengt met een jaar. De reden is het bestellen van uw VisPas voor volgend seizoen.

hier de nieuwe gegevens