Reglementen

1. Het bestuur

Het bestuur bestaat minimaal uit drie personen te weten :

- Voorzitter

- Secretaris

- Penningmeester

Bij uittreding van een bestuurslid zal een nieuw bestuurslid gekozen moeten worden. De leden kiezen in dit geval hun bestuur ,mits de werkgever van de vereniging dit bepaald.

2. Bepalingen van financiële zaken

Het bestuur bepaald aan hand van financiën die de beschikbaar is de volgende bepalingen :

- Hoogte lidmaatschap (eventuele wijziging geschied per kalenderjaar).

- Prijzen die beschikbaar gesteld worden en het aantal hiervan.

- Huren van boot ter gelegenheid van bootvissen.

- Inkopen van visaas voor de deelnemers indien dit inclusief geregeld wordt. Overige evenementen waar het niet vermeldt staat ,dient men zelf voor visaas te zorgen.

- Per kwartaal overlegt het bestuur de financiële zaken.

3. Lidmaatschap

Isover de Glasvis maakt onderscheid tussen Isover medewerkers en niet-Isover medewerkers.

Voor Isover medewerkers gelden de volgende indexen:

- medewerker van Isover

- inwonende kinderen

- pré pensioen

- pensioen ( 65 jaar en ouder)

Dit zal de hoogte van het lidmaatschap bepalen.

Voor niet-Isover medewerkers is een vast bedrag bepaald ongeacht de leeftijd.

4. Opzeggen lidmaatschap

Mocht u besluiten uw lidmaatschap op te zeggen dient u dit voor 01 oktober van een kalenderjaar dit te doen ,want hierna zal het lidmaatschap stilzwijgend met een jaar worden verlengt. De reden is het bestellen van uw VisPas voor volgend seizoen.

5. Uitsluiten deelname evenement

Het bestuur kan indien niet-leden (introducé) zich opgeven voor een evenement, de deelname hiervan uitsluiten, wanneer leden

het evenement hierdoor niet kunnen bijwonen.

6. Deelname Visboot evenement

U bent als deelnemer verantwoordelijk voor het naleven van de regels die zijn opgesteld door de visboot eigenaar zelf. Wij stellen ons als bestuur en bedrijf niet aansprakelijk. Tijdens het bootvissen mag er slechts met één hengel gevist worden. Het bestuur zal bepalen of er met twee hengels gevist kan worden.

7. Sluitings datum evenement

U kunt zich na de sluitings datum die het bestuur ingesteld heeft voor een evenement niet meer opgeven.

8. Afmelden voor een evenement

Mocht u zich hebben opgegeven voor een evenement en u bent verhindert van deelname moet u zich voor de sluitingsdatum afmelden bij één van de bestuursleden.

Mocht u zich afmelden na de sluitingsdatum, kan de vereniging de gemaakte kosten in rekening brengen.

9. Leden vergadering

Het bestuur zal indien het gewenst is een ledenvergadering organiseren.

10. Verenigings nieuws

Sinds 2007 probeert de vereniging via Internet de belangrijke zaken van de vereniging ten toon te stellen.Verder zal via nieuwsbrieven en email voor de aangemelde leden op deze site het benodigde nieuws worden rond verspreid.

reglement opgemaakt te 23-nov-2007

het bestuur